Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti web trgovine www.mk-led.hr (u daljnjem tekstu “MK LED”) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka, te Zakonom o elektroničkoj trgovini.
Web trgovinom MK LED upravlja tvrtka EUROKONT d.o.o., Hercegovačka ulica 75a, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 60102436274, email: info@mk-led.hr, koji je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu MK LED).
Opći uvjeti poslovanja odnose se na rad web trgovine MK LED, prava i obveze korisnika i trgovine te se njima uređuje poslovni odnos između MK LED i kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju i pojedinačna pravila kupnje na mjestima za preuzimanje MK LED.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (predaje web narudžbe). Kupac se kod predaje narudžbe svaki put posebno upozorava na opće uvjete poslovanja i predavanjem narudžbe potvrđuje svoju upoznatost s istima.
Informacije o proizvodima i ograničavanje odgovornosti
MK LED po svojim najboljim mogućnostima trudi osiguravati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na www.mk-led.hr. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da MK LED ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, MK LED će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustajanje od ugovora ili zamjenu naručenog proizvoda.
Fotografije proizvoda ne moraju uvijek u potpunosti odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti kao informativnu ilustraciju.
U rijetkim slučajevima, ukoliko kupac naruči proizvod koji više nije dostupan ili je neposredno nakon izrade narudžbe postao nedostupnim, MK LED će nastojati ponuditi kupcu sličan proizvod ili mu omogućiti odustajanje od ugovora.
MK LED ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje napišu posjetitelji. MK LED prije objavljivanja pregleda i odbije mišljenja koja sadrže očite neistine, te koja su neprimjerena, obmanjujuća ili uvredljiva.MK LED ne odgovora za informacije u mišljenjima i ograđuje se od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija navedenih u mišljenjima.
MK LED ima mogućnost odustajanja od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (Zakon o obveznim odnosima Republike Hrvatske). Očitom pogreškom smatra se pogreška u bitnim karakteristikama i sve zablude koje se prema praksi u trgovini ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima i koje MK LED u slučaju znanja ne bi potvrdio, odnosno sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni.
Jamstveni (garantni) uvjeti za proizvode
Garancija na EK Lighting xenon kitove:
EK Lighting jamči da su svi Xenon HID kitovi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 6 mjeseci odnosno najviše 15.000 km, ako nisu upotrebljavani u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično).
Garancija na EK Lighting i BT-AUTO LED kitove i žarulje:
EK Lighting jamči da su sve LED žarulje i LED headlights kitovi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 6-12 mjeseci odnosno najviše 10-15.000 km, ako nisu upotrebljavani u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično).
Garancija na MCETek LED kitove:
MCETek jamči da su svi MCETek M8X i M3P LED headlights kitovi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 12 mjeseci odnosno najviše 15.000 km, ako nisu upotrebljavani u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično).
Garancija na Yeaky xenon žarulje:
Yeaky jamči da su sve Yeaky xenon žarulje ispitane i tehnički ispravne, te da za njih vrijedi jamstvo od 6 mjeseci odnosno najviše 15.000 km, ako nisu upotrebljavane u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično).
Garancija na EK Lighting zamjenske xenon žarulje, HID xenon balasti i HSUN C1 LED Headligts kitove:
EK Lighting jamči da su sve EK Lighting xenon žarulje i HID xenon balasti ispitane i tehnički ispravne, te da za njih vrijedi jamstvo od 3 mjeseca odnosno najviše 10.000 km, ako nisu upotrebljavane u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično).
Garancija na Osram proizvode:
OSRAM jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za pojedine od njih vrijedi jamstvo označeno na ambalaži proizvoda. Ukoliko na ambalaži nije označeno jamstvo, OSRAM na isti ne daje garanciju.
Više detalja na službenoj Osram stranici www.osram.com/am-guarantee
Garancija na Neolux proizvode:
Neolux jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za pojedine od njih vrijedi jamstvo označeno na ambalaži. Ukoliko na proizvodu nije označeno jamstvo, Neolux na isti ne daje garanciju.
Garancija na Philips proizvode:
Philips jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za pojedine od njih vrijedi jamstvo označeno na ambalaži ili u opisu proizvoda. Ukoliko na ambalaži nije označeno jamstvo, ili isto nije navedeno u opisu proizvoda, Philips na isti ne daje garanciju.
Garancija na AMiO proizvode:
AMiO jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 2 godine (npr. kompresor za pumpanje guma), odnosno 6 do 24 mjeseca ili najviše 10.000, 15.000 do 30.000 km ukoliko se proizvod ugrađuje na tipsko mjesto u vozilu (npr. xenon ili LED žarulja). Jamstvo ne vrijedi za sve halogene žarulje, xenon HID žarulje ukoliko se ne kupuju u kompletu sa HID balastom, zamjenske xenon balaste za tvorničke xenon farove, osigurače, vezice, nosače telefona bez elektronike i sličnu potrošnu robu, osim ako jamstveni rok nije naznačen na samoj ambalaži.
Garancija na M-TECH proizvode:
M-TECH jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za pojedine od njih vrijedi jamstvo označeno na ambalaži ili u opisu proizvoda. Ukoliko na proizvodu ili u opisu proizvoda nije označeno jamstvo, M-TECH na isti ne daje garanciju.
Garancija na Tungsram proizvode:
Tungsram jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za pojedine od njih vrijedi jamstvo označeno na ambalaži. Ukoliko na proizvodu nije označeno jamstvo, Tungsram na isti ne daje garanciju.
POSEBNA napomena za sve gore navedene garancije:
- Jamstvo vrijedi za vozila koja prosječno godišnje rade do najviše 15.000 km, te nisu upotrebljavana u komercijalne svrhe (Taxi vozilo, vozilo za organizirani prijevoz putnika, Uber vozilo, kombi, autobus, kamion i slično). Drugim riječima, ako proizvod ima garanciju od 3 godine, jamstvo će vrijediti 3 godine ili najviše 45.000km. Prilikom ugradnje proizvoda potrebno je fotografirati ukupnu kilometražu vozila na kilometar satu, te poslikati vozilo sa vidljivom registarskom tablicom i uključenim i operativnim proizvodom. Na računu ispostavljenom uz proizvod biti će priložen jamstveni list, koji je potrebno ispuniti i fotografirati, te poslati nazad elektronskim putem prema uputama unutar jamstvenog lista. Ovo vrijedi za sva rasvjetna tijela ili komponente koje se ugrađuju na vozilo i ne uključuje prijenosne svjetiljke, punjače za mobitele, kompresore za gume, punjače akumulatora i slične proizvode.
- U slučaju reklamacije na proizvod, kupac unutar trajanja jamstvenog roka (+ max 7 dana od zadnjeg dana jamstvenog roka, ukoliko se dogovor o povratu proizvoda realizirao u zadnjih 7 dana trajanja jamstvenog roka) isti treba o svom trošku vratiti, odnosno poslati prodavatelju (MK LED) i to u originalnoj ambalaži uz priloženi račun i garanciju. MK LED smatrati će reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno jamstvenom listu. Nakon provjere i utvrđivanja da je reklamacija opravdana, kupac će unutar 45 dana dobiti novi isti ili zamjenski proizvod, a ako takav ne postoji, kupcu će biti vraćen novac.
Garancija na RING proizvode:
RING Automotive jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 1 godine.
Garancija na Xiaomi proizvode:
Jamstvo za mobilne uređaje je 24 mjeseca, za sve ostale proizvode traje 12 mjeseci, osim za baterije električnih romobila gdje traje 6 mjeseci od dana kupnje. Kako bi vam olakšali dostavu neispravnih uređaja u servis i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pickup & Return. Radi se o besplatnoj dostavi od i do kupca prilikom reklamiranja uređaja u jamstvu.
Garancija na ostale proizvode:
Ako drukčije nije navedeno u prethodnim paragrafima, MK LED jamči da su svi proizvodi ispitani i tehnički ispravni, te da za njih vrijedi jamstvo od 30 dana. Ovo ne vrijedi za sve halogene žarulje, osim ako jamstveni rok nije naznačen na samoj ambalaži, tvorničke xenon balaste i otpornike bez tipskih konektora kao što su H7, H11, LED module za tvorničke LED farove itd.
Kako postupiti u slučaju reklamacije na proizvode sa jamstvom?
U slučaju reklamacije na proizvod, kupac treba isti o svom trošku vratiti prodavatelju (MK LED) i to u originalnoj ambalaži uz priloženi račun i ispunjeno jamstvo. Nakon provjere i utvrđivanja da je reklamacija opravdana, kupac će unutar 45 dana dobiti novi isti ili zamjenski proizvod, a ako takav ne postoji, kupcu će biti vraćen novac.
Tablica s jamstvima za proizvode iz asortimana.
Zamjene i povrati proizvoda
Reklamacije za neispravne ili nepotpune proizvode:
Svaki proizvod opravdano reklamiran kao neispravan ili nepotpun u roku od 14 dana od dana kupnje, odnosno od dana primitka putem kurirske ili poštanske službe, biti će pravovremeno zamijenjen. Za svaku reklamaciju treba biti priložen račun za kupljeni proizvod. Reklamacije se podnose putem email-a info@mk-led.hr ili telefonski na 099/2553360.
Zamjena krivo naručenih proizvoda putem web shopa:
- Zamjena krivo naručenih proizvoda putem web shopa moguća je samo ako se procijeni da to na bilo koji način ne čini štetu MK LED-u. U tom slučaju zahtjev za zamjenu proizvoda moguće je podnijeti 14 dana od dana kupnje robe, odnosno 14 dana od primitka proizvoda putem kurirske ili poštanske službe. U tom periodu kupac je dužan obavijestiti prodavatelja na email info@mk-led.hr da želi zamjenu proizvoda. Prilikom podnošenja obavijesti o zamjeni proizvoda, kupac će možda trebati ispuniti i priložiti sljedeći obrazac. Kupcu će biti ponuđena opcija zamjene proizvoda putem GLS exchange usluge gdje kupac prilikom dostave novog proizvoda kuriru vraća proizvod koji želi zamijeniti. Kupac je nakon dogovora o načinu zamjene proizvoda dužan proizvod vratiti prodavatelju u roku od 7 dana, nakon čega će u prethodno dogovorenom roku, kupcu biti poslan odnosno predan zamjenski proizvod. Zamjenski proizvod(i) mora(ju) biti iste ili veće vrijednosti od vrijednosti proizvoda koji se vraća(ju). Kod zamjene proizvoda mora biti priložen račun. Kupljeni proizvodi moraju biti vraćeni na način da su zaštićeni od oštećenja prilikom transporta, a mogu se vratiti u omotnici ili ambalaži u kojoj su poslani. MK LED ne snosi troškove zamjene proizvoda putem kurirskih ili poštanskih službi, te ne zaprima pakete s otkupninom. Kod svake zamjene proizvoda, kupcu će biti naplaćeni i manipulativni troškovi iznosa od 2 do 5 € kn.
- Zamjena krivo naručenih proizvoda u svakom slučaju isključuje proizvode koji su korišteni, a nisu samo testirani kako bi se utvrdilo stvarno stanje, te isključuje proizvode koji su raspakirani iz zapečaćenih pakiranja ili pakiranja sa žigom proizvođača koji jamči da proizvod nije prethodno otvaran. Zamjena folije za stakla moguća je isključivo ukoliko kupac osobno, bez korištenja usluga Pošte ili kurirske službe, dostavi neoštećenu foliju u neotvorenom i neoštećenom pakiranju. Povrat proizvoda u svakom slučaju isključuje proizvode koji su specijalno naručeni za kupca i plaćeni unaprijed dobavljaču.
Povrat proizvoda kupljenih putem web shopa (odustajanje od ugovora u roku od 14 dana):
- Povrat proizvoda kupljenih preko web shopa, a koji su zaprimljeni putem pošte ili kurirske službe, odnosno osobno preuzeti, moguć je unutar 14 dana od dana primitka proizvoda. U tom periodu kupac je dužan obavijestiti prodavatelja na email info@mk-led.hr da želi raskinuti ugovor i vratiti proizvod. Prilikom podnošenja obavijesti o povratu proizvoda, kupac je dužan ispuniti i priložiti sljedeći obrazac. Obrazac je moguće i isprintati, ispuniti i priložiti uz proizvod koji se vraća, te u tom slučaju isti nije potrebno slati preko emaila. Nakon toga kupac je dužan proizvod vratiti prodavatelju u roku od 7 dana. Kod povrata proizvoda mora biti priložen račun. Kupljeni proizvodi moraju biti vraćeni na način da su zaštićeni od oštećenja prilikom transporta, a mogu se vratiti u omotnici ili ambalaži u kojoj su poslani. MK LED ne snosi troškove povrata proizvoda putem kurirskih ili poštanskih službi, te ne zaprima pakete s otkupninom. Prodavatelj će kupcu vratiti sredstva za proizvod(e) koji se vraća(ju) u roku od 10 dana od dana primitka i pregleda proizvoda. Ukoliko je proizvod plaćen pouzećem, prodavač će kupcu iznos vratiti na prethodno dogovoreni broj bankovnog računa. Ukoliko je proizvod plaćen online preko kartice, iznos će biti vraćen na karticu s koje je izvršena transakcija. Ukoliko kupac vraća proizvode iz narudžbe gdje je na temelju ukupnog iznosa proizvoda ostvarena besplatna poštarina, ista će kupcu biti naplaćena prilikom povrata, odnosno ukupan iznos povrata biti će umanjen za iznos adekvatne poštarine. Kod svakog povrata proizvoda koji su preuzeti preko kurirske službe, kupcu će biti naplaćeni i manipulativni troškovi iznosa od 2 do 5 €.
- Povrat proizvoda u svakom slučaju isključuje proizvode koji su korišteni, a nisu samo testirani kako bi se utvrdilo stvarno stanje, te isključuje proizvode koji su raspakirani iz zapečaćenih pakiranja ili pakiranja sa žigom proizvođača koji jamči da proizvod nije prethodno otvaran. Povrat folije za stakla moguć je isključivo ukoliko kupac osobno, bez korištenja usluga Pošte ili kurirske službe, dostavi neoštećenu foliju u neotvorenom i neoštećenom pakiranju. Povrat proizvoda u svakom slučaju isključuje proizvode koji su specijalno naručeni za kupca i plaćeni unaprijed dobavljaču. Za narudžbe plaćane PayPal-om ukupan iznos povrata biti će umanjen za iznos PayPal naknade za plaćanje (PayPal Transaction fee).
- Povrat proizvoda vrši se na adresu: MK LED (Eurokont), Jablanska ulica 74, 10000 Zagreb
Isporuka i preuzimanje proizvoda
Pakiranje i slanje proizvoda:
Svi proizvodi biti će poslani na način da se maksimalno zaštite od oštećenja – sigurnost prilikom transporta Overseas Expressom, GLS-om i Paket24 je zajamčena!
Kako postupiti u slučaju primitka oštećene pošiljke?
Ukoliko utvrdite da je artikl odnosno pošiljka vidljivo fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Vidljivu štetu je kurirskoj službi (OEx, GLS ili Paket24) potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja ili najkasnije do kraja radnog dana. Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na obrascu o preuzimanju, ta osoba potvrđuje da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju kurirske usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa. U tom slučaju, ukoliko nakon dostave utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu na e-mail adresu info@mk-led.hr, nakon čega će MK LED pokrenuti postupak naknade štete kod kurirske službe koja je dostavila paket. Kod prijave štete biti će nam potrebne fotografije: paketa s vidljivom naljepnicom kurirske službe, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla i opis oštećenja.
Zbog nemogućnosti prijave štete kurirskoj službi prilikom preuzimanja pošiljki na Paket24 i Box Now paketomatima, MK LED ne odgovara za štetu na pošiljkama nastalima kod isporuke na paketomate.
Isporuka pošiljaka putem kurirske službe i moguća rijetka kašnjenja isporuka:
MK LED je svoje povjerenje za slanje paketa dao Overseas Express, GLS, Paket24 i BoxNow kurirskim službama s kojima radi dulji niz godina. Kako i u kurirskim službama rade ljudi koji ponekad pogriješe, na trakama za razvrstavanje rade strojevi koji ponekad krivo očitaju paket, a pakete raznose kuriri u vozilima koja se ponekad pokvare ili dožive prometnu nezgodu, ponekad su moguća kašnjenja isporuka pošiljaka, a pogotovo u vrijeme blagdana, elementarnih nepogoda, blokada prometnica i viših sila, pa molimo kupce da imaju razumijevanja za moguće vrlo rijetke situacije u kojima paket može kasniti u odnosu na predviđeno vrijeme dostave. U takvim slučajevima molimo kupce da ne odbijaju uručenje paketa koji je na dostavu došao par dana kasnije od predviđenog. MK LED ne odgovara za kašnjenja u dostavi putem kurirskih službi.
Odbijanje preuzimanja naručenih proizvoda:
Ukoliko kupac odbije preuzeti proizvode, odnosno ne preuzme proizvode na vrijeme (bilo putem kurirske službe ili putem osobnog preuzimanja) naručene putem web narudžbe, facebooka, whatsappa, vibera, sms-a ili email-a, MK LED ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku odbijene narudžbe, troškova sadržaja narudžbe i troškova manipulacije.
Otkazivanje narudžbe:
- Otkazivanje web narudžbe moguće je samo ukoliko narudžba još nije plaćena tj. ako kupac nije platio iznos po ponudi na račun prodavatelja. Ukoliko je iznos iz narudžbe plaćen unaprijed karticama preko Corvus-a, KEKS Pay-a, Aircasha, PayPala ili PayCeka, otkazivanje nije moguće jer su proizvodi iz narudžbe već naručeni ili je narudžba u pripremi za pakiranje. Otkazivanje narudžbe svakako nije moguće nakon što je kupac dobio email sadržaja “Vaša Web narudžba je dovršena!”. U tom slučaju pošiljka je već u procesu slanja putem kurirskih službi ili je pripremljena za isporuku putem osobnog preuzimanja.
- U iznimnim slučajevima, ukoliko kupac zatraži otkazivanje narudžbe, a da to pritom ne šteti MK LED-u, narudžbu je moguće otkazati. U tom slučaju kupcu će biti vraćen iznos iz narudžbe istim putem kojim je bio uplaćen, a ukoliko je iznos bio uplaćen putem bankovnog računa ili Aircash-a, kupcu će biti naplaćeni manipulativni troškovi iznosa od 2€ i iznos povrata iz narudžbe će bit umanjen za navedene troškove.
- Ukoliko MK LED nije u mogućnosti ispoštovati prethodno dogovoreni rok isporuke proizvoda, a ukoliko kupac od MK LED-a zatraži povrat uplaćenog iznosa, uplaćeni iznos biti će vraćen istim putem kojim je i uplaćen bez dodatnih troškova povrata.
Pogrešne uplate na račun:
Ukoliko iz nekog razloga kupac zabunom uplati određeni iznos na žiro račun firme Eurokont d.o.o. preko koje MK LED posluje, povrat iznosa naplaćuje se 1€, za što će od strane firme Eurokont d.o.o. biti izdan račun za manipulativne troškove.
Osobno preuzimanje proizvoda koji se plaćaju gotovinski ili karticama:
Proizvode iz web narudžbi koji su dostupni za isporuku isti ili sljedeći radni dan, a za koje je odabrano plaćanje gotovinom ili karticama na licu mjesta, rezerviranima držimo 3 do 7 dana. Nakon isteka roka web narudžba se automatski poništava, te se sa proizvoda skida rezervacija. Ukoliko se u web narudžbi nalaze proizvodi koje je potrebno posebno za kupca naručiti od dobavljača, kupcu će biti poslan email sa rokom isporuke koji će povratno morati potvrditi ili odbiti. Bez navedenog emaila potvrde, proizvodi neće biti naručeni.
Isporuka proizvoda koji su na zalihi kod dobavljača:
Sve web narudžbe kod kojih je za kupca potrebno naručiti proizvode koji su na zalihi kod dobavljača, kupcu će dodatno biti poslan email sa rokom isporuke koji će povratno morati potvrditi ili odbiti. Bez navedenog emaila potvrde, proizvodi neće biti naručeni. Ovo ne vrijedi za narudžbe koje se plaćaju unaprijed (kartično plaćanje, plaćanje kriptovalutama ili plaćanje po ponudi na račun internet bankarstvom / virmanom). Kod takvih narudžbi proizvodi iz narudžbe biti će automatski naručeni nakon uplate karticom/kriptovalutama, odnosno nakon što uplata po ponudi na računu postane vidljiva.
Korisnički račun i newsletter
Vaš korisnički račun:
Ako koristite ovu web stranicu, sami ste odgovorni za povjerljivost vašeg korisničkog računa – korisničkog imena, lozinke i ostalih osobnih podataka kao i za restrikciju pristupa Vašem računalu. Vi prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći Vaš korisničko ime i lozinku.
Linkovi:
MK LED web stranica sadrži linkove na druge internet stranice. Molimo vas da uzmete u obzir kako MK LED ne može biti odgovorna za poštivanje privatnosti na drugim internet stranicama. Naše korisnike potićemo da pročitaju izjave o privatnosti svake internet stranice koja prikuplja osobne podatke. Ova Izjava o privatnosti primjenjuje se isključivo vezano uz informacije prikupljene na ovim internet stranicama.
Newsletter:
Prilikom prijave na newsletter, od korisnika će biti zatraženo ime i e-mail adresa.
eRačun i eOdobrenje
U mogućnosti smo izraditi eRačun ili eOdobrenje za poslovne korisnike koji su obveznici javne nabave (B2G) i za ostale poslovne korisnike koji koriste eRačun način zaprimanja i slanja računa (B2B).
MK LED Web Shop posluje preko sljedećeg pravnog subjekta:
EUROKONT trgovina, turizam, usluge i zastupanje d.o.o.
Hercegovačka ulica 75a, 10000 Zagreb, Hrvatska
MBS: 080097832
OIB: 60102436274
VATID: HR60102436274
IBAN : HR8424020061100014212 (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)
(u sustavu PDV-a, mogućnost slanja eRačun-a za B2G ili B2B korisnike)